Het grootste terras van Amsterdam is geopend!

Alle data juli & augustus zijn nu te reserveren.

 

Het Terras is vanaf 1 juli 7 dagen per week geopend van 12:00 tot 00:15 ‘s nachts. We houden ook tafels vrij zonder reservering. Bij slecht weer is het terras overdekt. 

 

RESERVEREN

  • We werken met lange en kort shifts van 2:15u en 4,5u
  • Reserveer een 2-, 4-, 6- of 8 persoonstafel en tijdslot
  • De aanbetaling bij je tafelreservering = borg
  • Je ontvangt je QR reserveringscode via de mail, laat deze bij de deur zien
  • De borg wordt na het scannen van de QR code teruggestort op je rekening (2 tot 3 werkdagen)
  • Het is ook mogelijk het dakterras af te huren voor 20 personen (€150 huur, geen tegoed)

 

 

OP HET TERRAS

  • Bestel via je telefoon, scan de QR code op tafel met je camera
  • Reken af via de online omgeving op je telefoon
  • Drinken staat gelijk klaar bij de BAR
  • Je ontvangt een sms als je eten klaar staat bij de KEUKEN
  • Haal je bestelling op, hou 1.5 meter afstand

 

HET STRAND

  • Strandbedjes: €10 voor 4 uur
  • Eigen bar, bestel via de QR code
  • Parasols & beachball

 

 

EN

  • Het Terras is voor alle leeftijden
  • Overdekt bij slecht weer
  • Geen 18, geen alcohol. Legitimatie verplicht.
  • Ben je verkouden of heb je griepverschijnselen? Blijf thuis.
  • Houd altijd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers
  • Aan een tafel mogen maximaal 2 personen of een gezamenlijke huishouding die uit meer personen bestaat, binnen 1,5 meter van elkaar zitten
  • 4 of meer personen die niet uit een gezamenlijke huishouding bestaan mogen aan een tafel indien 1,5 meter afstand wordt gehouden. Dus ook 6 of 8 personen.
  • Merchandise onder de stier!

 

Lees hier alle HUISREGELS

 

OPENINGSTIJDEN

  • 7 dagen per week
  • 12:00 – 00:15
  • Adres: Contactweg 68, Amsterdam

 

FAQ 

  • Bij elkaar zitten? We hebben geen vaste tafel setting, je kan zelf een plekje op het terrein uitzoeken
  • Een reservering kan niet worden geannuleerd maar wel uiterlijk 48 uur voor het begin van de geboekte reserveringstijd worden omgeboekt.
    Maak een nieuwe reservering en stuur je oude reservering naar support@tiqs.com. Het bedrag van je oude reservering wordt teruggestort, exclusief de reserveringsfee.
  • Vragen over je reservering? Stuur een mail naar: support@tiqs.com
  • Reservering kwijt of niet ontvangen? Check tiqs.com/spot/sendreservation
  • Wanneer wordt de borg teruggestort? Binnen 2 – 3 werkdagen