Hallo lieve vriendjes,
Zie hier een zorgvuldig samengesteld overzicht van de veelgestelde vragen die in mijn inbox voorbij komen! Hoewel ik het natuurlijk bijzonder gezellig vindt dat jullie mij allemaal appen, loopt de hoeveelheid vragen, met het team dat we inmiddels hebben, bijzonder uit de hand. Dus, voordat je voortaan een vraag stelt, check even dit overzicht om te kijken of je het antwoord op je prangende vraag kunt vinden. Staat je vraag er niet tussen, dan mag je mij natuurlijk altijd even een berichtje sturen.
Let daarbij aub wel even op de momenten waarop jullie berichten sturen, graag geen appjes meer na 18.00 en ook niet op maandag! Voor degenen die een account in Shiftbase hebben:
In Shiftbase kunnen jullie nu ook precies zien welke dag ik en welke dag Bas productieleider is, dus check dit in de weekenden ook even en app de dienstdoende productieleider als je dringende vragen/zaken hebt. AKA laat de productieleider die niet op de planning staat genieten van zijn/haar vrije dag! <3
Veel vragen gaan over ‘Shiftbase’, dat is ons roosterprogramma. Sommigen van jullie hebben hier nog geen account op, dit volgt nadat we je een 0-urencontract hebben aangeboden, tot die tijd verloopt de planning voor jullie nog even via de ‘THUISHAVEN DC 2022’ groepsapp.
Vragen over de FAQ? Mag niet.
Ik kan mijn beschikbaarheid in Shiftbase niet meer wijzigen, wat nu?
Ik ben ingepland, maar ik kan toch niet meer.
Staat het rooster al online?
Wanneer komt het rooster online?
Het rooster is gepubliceerd, maar ik sta er niet op terwijl ik wel wil werken.
Hoe pak ik een open dienst op?
Wat houdt ‘OVB’ werken in?
Hoe veel pauze mag ik houden?
Hoe lang mag ik werken op een dag?
Hoe moet ik in- en uitklokken?
Er hangen nu bij de bar, keuken, de muntverkoop en CP zogeheten ‘kiosks’. Hier kun je zelf je kiosk code invoeren om in en uit te klokken. Doe dit zodra je begint met werken, en zodra je weer klaar bent.
Vergeten (op tijd) in/uit te klokken?
Helaas dan krijg je niet uitbetaald… Nee grap. Geef dit even aan bij je teamleider. Zij noteren dit en geven aan het eind vd dag een overzicht van de correcte tijden door aan de managers die het kunnen aanpassen. Let hier zelf aub gewoon goed op, scheelt een hoop administratietijd.
Mijn gewerkte uren staan niet in Shiftbase.
Het duurt ongeveer een week voordat ik deze heb verwerkt. Staan ze er na twee weken nog niet in, dan mag je mij een mailtje sturen!
Ik heb (denk ik) te weinig uitbetaald gekregen.
Waarom krijg ik op 0-urencontract minder betaald dan op dagcontract?
Ik heb gewerkt maar ik ben vergeten een dagcontract te tekenen.
Ik werk op dagcontract, wanneer word ik uitbetaald?
Waar kan ik mijn loonstrookje vinden?
‘Wij geven deze bedragen door aan de belastingdienst. Wanneer je je belastingaangifte doet, is de belastindienst op de hoogte van het feit dat je dit bedrag hebt ontvangen van Thuishaven Events B.V.
**LET OP!! JE KRIJG VAN ONS DUS GEEN LOONSTROOKJE
Houd er dus rekening mee dat je wellicht over dit bedrag belasting moet betalen Dit geldt alleen wanneer je jaarinkomen meer is dan €6500.’
Ik werk op 0-urencontract, wanneer word ik uitbetaald?
NOTE: Als je dus pas net op 0-urencontract werkt, waar je eerst op dagcontract werkte, duurt het dus even voordat je salaris krijgt. Als je contract dus bijvoorbeeld ingaat per 1 mei, dan krijg je je eerste salaris pas op 15 juni. Houd hier rekening mee!
Waar kan ik mijn loonstrookje vinden?
Ik werk als ZZP’er, wanneer word ik uitbetaald?
Ik ken nog wel iemand die hier wilt werken.
Mag ik op de gastenlijst, of iemand anders erop zetten?
Is er een vriendenlink?
Zijn er nog tickets beschikbaar voor ‘een willekeurig event’?
Is er op ‘willekeurige datum’ een event?
Mijn vraag staat niet tussen deze ellendig grote hoeveelheid vragen, wat nu?
Waarom heb je niet gereageerd op mijn berichtje?